sunnuntai 16. joulukuuta 2012

saksittelua


Mulla on kuudet sakset ristipistohommia varten. Mustat haikarat (tosi hyvät käsissä, jäykähköt ja luistamattomat) sain punaisen koristeen kera pari viikkoa sitten vaihdossa. Ja myötäpäivää mennessä seuraavat on mun ensimmäiset "oikeat alan" sakset, äitini ostanut ne joskus aikoja sitten Tallinnasta ja tuo palmukoriste oli niiden mukana. Ne ovat jotenkin löystyneet, eikä niitä voi kiristää, mutta ovat ihan käyttökelpoiset. Seuraavista saksista ei ole mitään mielikuvaa, luultavasti itse olen ne joskus jostain ostanut ja koristeen olen ehkä itse tehnyt, ehkä. Pikkuiset punaiset (ovat vähän liian pienet mun käsiini) tilasin jostain (ehkä Casa Cenina) vuosi pari sitten ja koristeen olen saanut kaksi vuotta sitten (anteeksi, en muista keneltä, mutta koristeen toisella puolella lukee 2010). Spiderit (aivan ihanat, mutta vähän löysät eikä niitä voi kiristää) tilasin samalla kertaa kuin pienet punaisetkin, ihastutttava koriste on lahja joltain ihanalta ihmiseltä joskus.... Kultaiset haikarat on Kyprokselta ja koristeesta joudun toteamaan saman kuin edellisestä. Jollei vanhasta blogista olisi hävinnyt kaikki kuvat, niin olisin varmaan voinut selvittää keneltä ja koska olen näitä ihania koristeita saanut. Mutta kun...


Saksia ei ole koskaan liikaa, joten saattaa olla että seuraavaksi käsityökoriini saapuu ihanuudet Emmulista.




 
 

3 kommenttia:

  1. Onpas sulla kiva kokoelma sakseja kauniine koristeineen!

    VastaaPoista
  2. Hienoja saksia ja koristeita.

    Onnellista joulunaikaa ja hyviä hetkiä vuoteen 2013!

    VastaaPoista
  3. MInulta oli joskus nuo spider-sakset ja J-kirjain saksikoriste. Itsellenikin olen viime vuonna kans tehnyt. Ihana koriste onkin.

    Johanna P

    VastaaPoista